preloader
Scroll to top

Vizuálna identita s nádychom japonského minimalizmu

Cieľ

Cieľom projektu bol redizajn loga a obalového dizajnu pre pražiareň výberovej kávy Triple Five Coffee. Klient chcel vniesť do novej identity japonský minimalizmus a precíznosť. Druhým krokom v projekte bolo prenesenie identity do priestoru v novovznikajúcej kaviarni.

Logo

Pri tvorbe nového symbolu pražiarne sme sa inšpirovali pečiatkami Hanko, ktorými sa Japonci podpisujú. Vo finále vznikol monogram TF, ktorý svojom konštrukciou pripomína japonský znak alebo lineárny interiér.

Obalový dizajn

Minimalistická typografia, detailné informácie o pôvode kávy a lineárna ilustrácia sa stali hlavnými ingredienciami dizajnu etikiet. Pri výbere obalového materiálu sme siahli po 100% plastovom vrecku, ktoré je ekologickejším riešením.

E-shop s príbehom

Webovú stránku sme využili pre vyrozprávanie príbehu majiteľa pražiarne a kaviarne. Našou snahou bolo priblížiť aj pôvod kávy a prístup ku produkcii. Pre užívateľa internetového obchodu sme vytvorili čisté a prehľadné prostredie, v ktorom vystupujú do popredia hlavne produkty.

Interiér

Ilustrácie z etikiet na kávu sme preniesli aj do interiéru kaviarne. Vo väčšom formáte lepšie priblížia hosťom exotický pôvod kávy. V minimalistickom prístupe sme pokračovali aj pri dizajne nástenného menu.

Je posolstvo vašej značky zrozumiteľné pre zákazníkov? Ak si nie ste istý, je čas porozprávať sa.