preloader
Scroll to top

Identita pre značku búrajúcu predsudky

Cieľ

Cieľom projektu bolo vytvoriť logo, obalový dizajn a komunikačnú stratégiu pre novú značku Greentica. Spoločnosť sa zaoberá výrobou CBD a CBG olejov. Zákazníkom chce ponúkať tú najvyššiu kvalitu spracovania 100 % naturálneho konope.

Logo

Spoločným menovateľom pre všetky produkty je konope. Preto sme v logu použili symbol konopného listu, ktorý priamočiaro komunikuje so zákazníkom. V logu sme zadefinovali aj polygonálny grafický štýl, ktorý sme uplatnili aj pri tvorbe obalov.

Obalový dizajn

Balenie olejov má v zákazníkovi vzbudzovať dojem vysokokvalitného produktu. Aby sme sa vyhli prvoplánovému riešeniu v tmavých farbách a zlatej razbe, zvolili sme kombináciu minimalistickej typografie a naturálneho charakteru papiera. 100 % naturálne produkty majú v tele spôsobovať pocit oslobodenia a uvolnenia stresu. Ústredným motívom obalov a preto stali polygonálne protréty zvierat žijúcich v divokej prírode.

Slogan

Naša spoločnosť ešte nie je dostatočne pripravená na produkty vyrobené z konope. Ľudia si ho často mýlia s THC a myslia si, že produkty majú psychotropné účinky. Sloganom sa snažíme zmeniť myslenie spotrebiteľov a prezentovať im pozitívne účinky produktov.

Je komunikácia vašej značky zrozumiteľná pre zákazníkov? Ak si nie ste istý, je čas porozprávať sa.