preloader
Scroll to top

Chic názov a logo pre sieť netradičných kvetinárstiev

Cieľ

Cieľom projektu bolo vytvorenie názvu pre sieť kvetinárstiev. Impulz prišiel zo strany klienta, ktorý sa chystal otvoriť novú prevádzku, ktorá je fúziou kvetinárstva a kaviarne. Pri tejto príležitosti potreboval zmenu mena, ktorá zastreší aj staršie prevádzky a vytvorí sa tak konzistentný brand.

Názov a logo

Pri kreovaní názvu sme sa chytili myšlienky, že by názov mohol zosobňovať samotnú profesiu kvetinára. Vytvorili sme fiktívnu postavu, ktorú sme pomenovali Florista. Znie to viac chic a sofistikovane než kvetinár.

Tým, že názov zosobňuje fiktívnu postavu, je ľahko ohýbateľný pri bežných rozhovoroch. “Mám kvety od Floristu” alebo “Idem na kávu k Floristovi.” Názov taktiež ponúka priestor pre pomenovanie ďalších prevádzok, ako Florista Bistro alebo Florista Cafe.

Rezonuje názov vašej značky dostatočne v ušiach zákazníkov? Ak si nie ste istý, je čas porozprávať sa.